Back to top
Share

Általános szerződési feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a magyarock.hu címen elérhető webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ figyelembevételével megállapított Általános Szerződési Feltételeket.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Felek között az adásvételi szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés – amennyiben a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet. szerinti fogyasztóról van szó – távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: MROCK Kft.
  • Székhely: 1135 Budapest, Jász u.74
  • Adószám: 24931854-2-41
  • Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-190058
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: [email protected]
  • Telefonos elérhetőség: +36 70 506 8949
  • Bankszámlaszám: 10300002-10619007-49020010

 

MROCK Kft. a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

Név: Bear Design And Communications Ltd.

Székhely:EC1V 2NX London, City Road 160, Egyesült Királyság

Cégjegyzékszám: 10726705

Adószám: GB 327771580

Bankszámlaszám: IBAN: HU05 1040 2283 5052 6866 7654 1018

 

 

2. Megvásárolható termékek köre

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, házhoz szállítás útján.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a hatályos általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben előírt 27%-os ÁFA összegét, valamint a csomagolási díjat, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A házhoz szállítás díja a megrendelés véglegesítésekor kerül megjelenítésre a felületen.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

A részletes szállítási díjszabás* a jelen szerződési feltételek részét képezi, amely az alábbiak szerint számítandó:

  • házhozszállítás GLS futárszolgálattal, Magyarország egész területére: 1490 Ft a szállítási díj
  • GLS csomagpontra való szállítás esetén: 1090 Ft a szállítási díj
  • 20 000 Ft értékű vásárlás esetén: 0 Ft a szállítási díj
  • személyes átvétel esetén: 0 Ft a szállítási díj

*a megjelenített díjak tartalmazzák a hatályos általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben előírt 27%-os ÁFA összegét is.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, de nem teljeskörűen. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

4. A rendelés menete

A terméket a „Kosárba rakom” gombra kattintva a Kosárba helyezheti. A termékek bejelentkezés nélkül is a Kosárba helyezhetők, külön regisztráció és belépés nem szükséges. A szállítási és számlázási információk megadásánál név, cím, email ill. egyéb számlázási információ megadása szükséges.

A kosár tartalmát a Kosár ikonra kattintva ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint a pénztár oldalon ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a Tovább a pénztárhoz gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Miután véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére tájékoztató emailt küldünk Önnek a vásárlás aktuális státuszáról (fizetés folyamatban, feldolgozás alatt, fizetésre vár, sikeres, visszamondva, visszatérítve, sikertelen, szállítás alatt stb.).

5. Megadott információ

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy minden vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét. A megrendelés véglegesítése előtt szükséges az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra a Webáruház használatával kapcsolatban. A megrendelői adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a megrendelő e-mailben megerősíti.

A megadott szállítási adatokat a sikeres szállítást követően 30 napon belül töröljük a rendszerből.

A megadott email címet, amennyiben nem történik feliratkozás hírlevélre, 30 napon belül töröljük a rendszerből.

6. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5-10 munkanap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

7. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: Mastercard, Visa
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék vagy termékek számla szerinti árát a kézbesítőnek kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. (nincs külön utánvételi díj)

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a kiszállított csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

8. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5-10 munkanap.

9. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. kézbesítői kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és utánvéttel történő fizetés esetén biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvéttel a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.  Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

10.Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni.

 

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167.§ szerint.

12. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben a panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.

13. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatok kezelése során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben, a 679/2016/EU számú Általános Adatvédelmi Rendeletben („GDPR”), valamint az adatkezelési tájékoztatójában foglaltak szerint jár el, azokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik személy számára, kivéve abban az esetben, amennyiben az a megrendelés kézbesítéséhez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése, megrendelés, során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény és a GDPR rendelkezései az irányadók. A szolgáltató adatkezelési tájékoztatója a honlapon érhető el.

14. Adattovábbítás

A webáruházban bankkártyával történő fizetés esetén a vásárló tudomásul veszi, hogy üzemeltető felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek a  Global Payment mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email cím

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Global Payment oldalán, az alábbi linken tekinthető meg: https://gpnmerchant.com/hu/

15. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013. évi V. törvény), valamint a fogyasztói szerződéseknél a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.